miercuri, 3 august 2011

..ce-am patit?



Emotional Piano Beat


...ce-am patit?

cand privirea-am ridicat

am remarcat un fag.

Cred ca era un copac firesc

..dar eu il vedeam cumva ...ca pe inima mea.

Ca defapt o cautam pe ea.

...si am mers, desculta

sa simt sub talpi cimentul incins,

sa simt piatra, iarba, firul de nisip...

sa simt...

un zambet, o lacrima, un dor

te tine, de mine cumva...de inima mea

ca defapt o cautam pe ea.

M-am intins pe pamantul gol

si cand privirea-am ridicat

am remarcat un nor.

Parea asa ...minunat, sprijinind lumea,

cerul, sa nu se prabuseasca in povestea mea.

Minunea exista chiar langa noi

tre sa ridici privirea, dincolo de ochii goi,

dincolo de cunoscut

catre Sine, catre Inceput

catre propria Inima...

...care bate...bate neintrerupt.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu