luni, 23 august 2010

Buna...


http://www.youtube.com/watch?v=0FC2DUFo-l4


De cateva zile ma chinui sa-mi adun toate cuvintele ce-mi zburda in fata ochilor obraznice si amuzate. Nu pot sa le prind si sa le asez ordonat in propozitii ca sa-ti pot spune ce simt.
Dar oare de ce te-ar interesa pe tine ce simt eu?
Nu te-ar interesa ce simt eu ci doar ce simti tu - si speri ca cintindu-ma pe mine sa intelegi si tu odata ce se intampla... cu tine. Cu noi. Femeile.
Draga mea, te dezamagesc dar nici eu nu stiu. Tind sa cred ca nu se intampla nimic. Nimic nou. E acelasi lucru de sute de ani. De mii. De cati or fi de la facerea lumii.
Traim, iubim, murim. Simplu.
E atat de simplu ca uneori pierdem sensul.
Femeia este o minune. Nu fac pe feminista acum, nu , doar te fac sa zambesti ca sa poti plange iar, atunci cand va trebui. Cateodata eu sunt muntele ce sprijina o lume intreaga ...sau mai multe...Cateodata am nevoie de un umar pe care sa plang. Sa-l ud cu lacrimi. Trebuie sa fie puternic sa poata sustine greutatea hohotelor mele.Umar de femeie.

Cat de frumoasa e o femeie?

Foarte.
Indiferent cum are ochii, genele lungi sau dese, privirea ei va tulbura oceane si va gasi comori ingropate de timp si uitare in adanc... va face din tine ceea ce nu stiai ca poti fi si nici nu vei mai fi fara ea...
Indiferent de-i inalta , scunda, slaba sau plinuta va stii cum sa sarute o tampla obosita , o geana nedormita sau trista...a ta, barbate.


Silfida, misterioasa, cuceritoare, vesela... FRUMOASA e FEMEIA.

Cat de inteligenta poate fi o femeie?
Foarte...
Va stii sa zambeasca dulce din spatele lacrimilor grele, sa mangaie ferm...cu o mana tremuranda...

sa se lase in urma ...
sa nu doarma...
sa nu manance...
sa CREEZE... povesti, simtiri, lumi intregi, in care tu sa te pierzi nestiind ca defapt visezi...

Inteligenta, diplomata, intuitiva, creativa... PUTERNICA e FEMEIA.


Mmmm...Ceva nu se potriveste...E prea mult.
Asa ca, iata-ne, dragile mele si cu INIMA si DOR...

...dor de duca...
...dor de vis...
...dor de poveste, de printi calare pe cai albi...
...dor de tine , ca ma doare...
...dor de ciocolata...
...dor de nopti fierbinti...
...dor de matase fina...
...dor de vorbe dulci...
...dor de vant...
...dor de ciresi in floare...
...dor de saruturi calde...
...dor de VIATA...

Tocmai a rasarit soarele, un soare mare, cald, hai sa-i ascultam cantecul impreuna...







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu