joi, 28 ianuarie 2010

Scrisoarea 1

"
"Dragul meu Arthur ,
Ce faci? Te-ai trezit?
De dimineata Moto dormea pe piciorul meu. Imi amortise. Cred ca are o tona, tare s-a ingrasat. M-am dat jos din pat , m-am incaltat cu papucii roz si pufosi de la tine. M-am dus la geam si mi-am lipit nasul de sticla aburita. Afara e o toamna frumoasa. Rece cu vant ce spulbera roiuri de frunze peste tot. Am fugit la baie m-am spalat pe fata, mi-am tras fusta lunga , mov cu kaki si fularul caramiziu cu ciucuri. Cand sa ma leg la botine a aparut si Moto torcand , asa ca m-am dus sa-i pun mancare. Apoi am inchis usa, am coborat cate doua scari odata , cum faceam cand eram mica , la bunica, si am iesit in strada. Ce frumos era... Imediat frunzele m-au inconjurat, m-au luat de maini si am inceput sa alergam impreuna...
Am coborat starduta si am ajuns la carusel. E prea dimineata , calutii inca dorm. Cat am ras cand ne-am dat pe ei impreuna ...
Mai stii cum te pierdeai cu totul sub mangaierea parului meu?
Ah, si vata de zahar! Il mai tii minte pe omul cu vata de zahar si zambetul tamp latit pe fata? Mai stii ce dragut a fost si ce forma ciudata mi-a facut ?
E si acum aici . Abia a ajuns. Ma duc la el, il prind de mana si il sarut pe obraz, apoi fug... Cand ajung la colt ma intorc si apuc sa vad cum uimirea i se intinde pe fata intr-un zambet cald...
E bine. Primul zambet pe ziua de azi.
Fac la dreapta si o iau pe straduta cu gogosi. O fetita mica, infofolita , cu o caciula roz pe ochi se ridica putin pe varfuri si ii intinde lui Tanti Lina o hartie. Capata o gogoasa umpluta, musca cu pofta din ea si lasa sa se vada un sirop rosu , stilos si dulce. Sigur dulce.
Ca buzele tale.
Trec de fetita si-mi continui plimbarea . Vantul isi tot face de cap pe langa mine. Spulbera frunze, suvite din parul meu, hartii uitate pe drum, zbarleste o pisica infrigurata ce sta intr-o fereastra usor crapata...
Cum se zbarleste si pielea mea sub buzele tale.
Un biciclist trece in graba pe langa mine. Oare nu i-o fi frig?
Observ ca am ajuns. In fata usii tale.
Pot sa intru pentru un sarut?
Cu drag,
Patricia"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu