joi, 28 ianuarie 2010

Scrisoarea 2



"Dragul meu Arthur,
Azi-dimineata cand am coborat pana la colt, la aprozarul lui Nea' Fane sa-mi iau un mar si doi morcovi , m-am intalnit cu Vica, vecina ta de la 5 , de vis-a vis. Mi-a spus ingrijorata ca te plimbai prin casa cu fular la gat si ca n-ai mai deschis geamul sa o saluti , ca de obicei si i-ai dat binete doar dand din cap. Deci sigur esti racit si nu mai poti vorbi.
Dragul de tine...
Dar nu-i nimic. Am eu grija de tine. Am vazut prin multe filme ca supa de pui e vindecatoare. Servita fierbinte , la pat, lingura cu lingura...din mana altuia.
Asa ca iti fac supa. Ce sa pun ea? Am pus un ardei mare, cei doi morcovi si marul. Aaaaa... si pui, binenteles. A iesit buna, zic eu, dulceaga, cu bucatele mici de mar ce plutesc deasupra. Oare trebuia decojit? Am cautat prin camara, impreuna cu Moto, sufertasul ala de metal vechi cu trandafiri roz . Pana la urma l-am gasit. Asa ca ma imbrac repede, mai iau un fular in plus , invelesc sufertasul ca nu cumva sa se raceasca supa pana la tine. Moto mi se tot invarte printre picioare , presimtind ca plec si ramane singur...Dar nu-i nimic, ca ma intorc repede.
Cobor si-mi descopar straduta ciudat de frumoasa in lumina felinarelor. O iau in jos repede , cu sufertasul in fular, fac la dreapta pe strada cu gogosi .
Merg grabita si ma gandesc la tine , cum ai sa sorbi docil lingura cu lingura, sarutare cu sarutare...
Cu drag,
Patricia "


Un comentariu:

  1. mi-ar fi placut sa fie scrisoarea mai lunga un pic, frumos spus dar parca prea curioasa sunt sa citesc continuarea... oare ne vei dezvalui daca lui Arthur i-a placut supa sau nu? daca a sorbit docil lingura cu lingura, sarutare cu sarutare... :) astept cu nerabdare continuarea povestii... cu drag M...

    RăspundețiȘtergere