joi, 17 decembrie 2009

Ne-invitatie...

...v-as invita sa scriem scrisori catre Mos Craciun...Fiecare sa-si astearna in cateva cuvinte simple ce-si doreste el mai mult de Craciun, nu conteaza cat de ciudat, banal sau copilaresc poate fi...Dorintele si visele nu se discuta, nu pot fi atinse ...sunt protejate acolo in globul nostru de cristal , globul magic al inimii noastre ...
Dar nu am sa va invit, mi-e prea teama ca nu voi primi nici un raspuns... ca iar voi citi..."nu aveti nici un mesaj nemoderat"...Asa ca ma voi amagi , din nou, ca daca as fi intrebat as fi primit raspuns, ca in mod sigur cineva ma citeste...ca nu sunt singura...doar eu si povestile mele...

2 comentarii:

  1. Eu te citesc...Fiecare din povestile tale pline de imaginatie si real...

    RăspundețiȘtergere
  2. Fantastic! Mi-am deschis blogul si mi-a aparut un ceva ciudat: "Un mesaj asteapta moderarea"...Ma bucur enorm sa stiu ca cineva chiar citeste ce scriu, dar acum ma bucur si mai mult sa vad primul pas catre comunicare...
    Sa indraznesc mai mult???...O scrisorica catre Mosu?...;;)

    RăspundețiȘtergere