vineri, 8 octombrie 2010

Closer...

Ce o mai face Patricia si Arthur?
Mi-e dor de ei...
Afara ploua, stau la birou cu aerul conditionat incalzindu-mi palmele...stranse caus, in care suflu de zor, cand nu scriu...Nu stiu de ce fac asta, nu mi-e frig...Sau imi e?

Mainile imi sunt reci, si nasul...cred ca e si rosu... asa mi se face mereu la ger...

Imi afund mai bine caciula pe urechi, imi ridic gulerul de blanita si fac rotocoale ...Cerculete de abur...in ger. Inot in zapada proaspata , cad in genunchi , ma sprijin in manusile uriase cu un singur deget...
Ma ascund.
Trebuie sa ne intalnim . Aici, printre copaci, prin zapada...
Visez cu ochi deschisi si ma impiedic. Cad cu nasul in zapada. Un ras subtirel ma face sa-mi ridic privirea contrariata...Un iepuroi alb, gras , pufos, rade de mine tinandu-se cu labele de burta. Hmmm. Asta chiar e culmea. Imi scot incet o manusa, intind mana tiptil, il prind de o laba si trag....! Ha!
Acum rad eu...Iepuroiul e cu labele in sus. E grasun si nu se poate ridica. Rad, ma intind si-l imping de codita. Stam amandoi in fund si ne privim. Nasucul ii tremura. Zambim.

Se aud pasi in zapada, ma ridic, ma intorc, te zaresc la distanta de trei brazi...Alerg si te cuprind de gat...
Cu drag,
Patricia"

Acum stiu ce fac ...Patricia si Arthur... Se imbratiseaza...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu