luni, 4 ianuarie 2010

O seara din noul an...


Am privit pe geam si in sfarsit strada mea era frumoasa. Nu mai era o strada mica , inghesuita de masini, plina de noroaie si gunoaie...Totul era mult mai spatios, curat si chiar frumos. Ninsese. Iar. Da, aseara a nins frumos . Totul era alb. Gata, dupa, cred 3 ani, ma pot declara multumita. Am avut iarna. A nins, a fost zapada mare, a fost ger, a fost Craciunul , a fost si Anul Nou...cu zapada. Copacii erau cei mai spectaculosi , goi de felul lor , dar acum imbracati in strat atat de mare si pufos si alb...pareau infloriti...

Am iesit infrigurata sa plimb catelul, dar la lumina felinarelor totul parea cald...Lumina lor galbuie incalzea toata strada, chiar si pe mine, singura, cu doua glugi in cap aratand ca un eschimos...chiar si pe Sonia care rama de zor prin zapada ca un purcel... Asa ca nu m-am putut abtine si am desenat toate masinile de pe straduta mea... Am desenat in stratul gros de zapada pufoasa, ce le acoperea, cate un "smile"... Cercuri mari, rotunde cu ochisori mici si zambete largi. Asa, sa fie toate fericite...toate masinile, toata strada...
...aseara am aprins din nou luminitele din brad...
...cateodata as vrea sa inghet momente, sa musc cu pofta din timp, si sa pot pune deoparte imbucatura, sa o pot pastra pentru mai tarziu, sa mai pot gusta din dulceata ei, ca atunci cand eram copil mic si furam stafide din punga de hartie ascunsa "bine" in camara de mamaie....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu