marți, 19 ianuarie 2010

Sarut
Romeo Morari

Cand ai sa-mi iesi in cale iar

Sa nu-mi spui nici o vorba, doar
sa te apropii-ncet, tacut

sa regasim intr-un sarut
Trecutul-ntreg, imbratisati

uitand de noi, de toti uitati
si sa ramanem astfel, dusi

ca in "Sarutul" lui Brancusi...



Poem
Nichita Stanescu

Spune-mi, dacă te-aş prinde-ntr-o zi
şi ţi-aş săruta talpa piciorului,
nu-i aşa că ai şchiopăta puţin, după aceea,
de teamă să nu-mi striveşti sărutul?...



Dorul
Lucian Blaga

Setos iti beau mirasma si-ti cuprind obrajii
cu palmele-amindoua, cum cuprinzi
în suflet o minune.
Ne arde-apropierea, ochi în ochi cum stam.
Si totusi tu-mi soptesti: "Mi-asa de dor de tine!"
Asa de tainic tu mi-o spui si dornic, parc-as fi
pribeag pe-un alt pamânt.
Femeie,

ce mare porti în inima si cine esti?
Mai cânta-mi inc-o data dorul tau,
sa te ascult
si clipele sa-mi para niste muguri plini,
din care infloresc aievea -- vesnicii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu