luni, 18 ianuarie 2010

Gust sarat de buze dulci...

...niciodata nu am plans atat la un film. Niciodata. De fapt am plans si am zambit tot filmul. Tot: doua ore si cinci minute. Prin urmare ma prezint cu ochi umflati si nas rosu . Foarte umflati si foarte rosu. Nu, nu am sa-ti spun ce film a fost. Sigur la tine nu ar avea acelasi efect. Da, era cu "te iubesc"...si nu numai....
Atat am sa spun acum : Irlanda are ceva cu mine. In mod sigur. Peste tot o intalnesc , cu dealurile ei verzi si case inundate de flori curgatoare...cu muzica ei de chitara. Asta e: inca un vis. Oricat mi-am dorit sa nu se nasca, tipatul lui imi rasuna cu putere in urechi: trebuie sa vad Irlanda.
Sunt visele bune? Ne rup de realitate sau ne ajuta sa mergem mai departe? Ne vlaguiesc sau ne dau putere?
Eu , personal , inca nu m-am dumirit...
Atat am sa spun acum : am sa inspir aerul rece si umed, am sa calc iarba verde si grasa sub talpi, am beau bere Guinness si promit ca am sa dau pe gat un shot de whiskey intr-o noapte rece...iar dimineata am sa ma sarut in fan ...proaspat cosit...
Atat am sa spun acum: lacrimile au cateodata gust sarat de buze dulci...

2 comentarii:

  1. "Oricat mi-am dorit sa nu se nasca, tipatul lui imi rasuna cu putere in urechi: trebuie sa vad Irlanda." de ce nu ai lasa sa se nasca un vis? cu cat ai mai multe vise cu atat esti mai bogat :) partea goala a paharului se va vedea intotdeauna insa un vis cred ca tocmai asta ne facem sa nu vedem... si poate ca vei ajunge in Irlanda si poate ca vei inspira aerul rece si umed, vei calca iarba verde si grasa sub talpi, vei bea berea Guiness si vei da pe gat un shot de whiskey intr-o noapte rece... visele ne fac mai frumosi...

    RăspundețiȘtergere
  2. ...pentru ca sa fii fericit trebuie sa te multumesti cu putin...deci uneori prea multe vise, prea ireale, te pot face nefericit...

    RăspundețiȘtergere