marți, 26 ianuarie 2010

Saruturi nenascute inca

Azi am avut o zi plina...

* am intalnit oameni interesanti
* m-am inveselit cu un bulagare alb, pufos si plin de energie
* am savurat un rulou cu crema de zahar brun si scortisoara
* m-am incalzit cu un ceai aromat de fructe
* m-am bucurat de zambetul soarelui de la pranz
* am fotografiat ... pasi care nu stii de unde vin si unde se duc...le-am surprins doar clipa de existenta, acolo afundata in zapada groasa...














* ...si primele saruturi ale primaverii...saruturi nenascute inca. Mugurii. Muguri ce vor pocni in parfumate si catifelate flori.

...








...


Putin mai incolo doi tineri vorbeau agitat, cand serios cand zambind. El isi puse mana usor, aparent neintentionat, peste a ei, ea zambi subtil. El ii aranja o suvita subtire si rebela ca si cum ,in mod sigur, ar fi deranjat-o la privire...Ea nu-l auzea bine asa ca apleca capul ...cat sa-i simta respiratia pe obraz si ,tacit sa-i savureze aroma pielii...Saruturi nenascute ...inca. Muguri ce vor pocni in parfumate si catifelate pasiuni.









2 comentarii:

  1. Pasul - compasul, ma masoara din tampla-n tampla
    biet sentiment ca lucrurile se-ntampla
    asa incat
    asa cum
    asa deci...
    Sa surprinzi pasul in imediata lui trecere. Sentimentul dat de fotografia ta la nivelul retinei e ca si cel de care-mi care am auzit in cazul celor care nu au vreun membru: isi simt membrul chiar daca nu e acolo. Reusita fotografie!

    RăspundețiȘtergere
  2. ...Iti multmesc pt aprecieri, eu sunt mult mai critica cu mine ...

    RăspundețiȘtergere