joi, 17 decembrie 2009

Pui cu ciuperci si dragoste

Ma tot bazaia o intrebare uracioasa : "De ce iubirea naste asteptari iar asteptarile apoi omoara iubirea?"... intrebarea ma bazaia iar lacrimile se inghionteau care sa iasa prima...Dar in seara asta n-am avut chef sa plang. Uite-asa. N-am avut chef.
Asa ca am plecat prin frig sa cumpar ceva bun. Am luat sweety. Bune, dulci-amarui... Am vazut si niste ciuperci , mari, albe, carnoase si atunci am inteles: am sa fac pui cu ciuperci si dragoste. Nu stii reteta? E simpla. Ciupercutele se taie in sferturi - asa cat sa iasa patru ciupercute mai mici- se incing cu putin ulei de masline pana se fragezesc...Puiul se taie in juliene mari si inmoaie in lapte si putina smantana...Iar la sfarsit chiar inainte sa opresti focul adaugi putina dragoste...
A iesit minunat de gustos doar ca oul s-a transformat in mici franjurei, nu ca i-ar fi vazut cineva ...doar ochiul meu prea critic. Asa ca le-am spus ca sunt urme de la dragoste... nu s-a amestecat bine. Sa nu ma parati...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu