vineri, 6 noiembrie 2009

In cautarea muzei pierdute...



....unde esti????...de ce ai plecat???...mai lasat atat de singura ...sunt din nou Eu...puternica, vie ...dar imi lipsesti...unde esti? ...farama mea de nebunie?... dulce nebunie...
...TU...divina mea muza, imbracata in camasa alba ce lasa sa se intrezareasca obraznic sanii...sau sanii... obraznici...Tu ce cu parul desfacut alergi prin lumi fascinante...prin nisipuri fermecate, pe campii inverzite culegand fluturi in par ...ca apoi doar scuturand nastrusnica din cap sa-i ridici pe toti intr-un gingas nor viu ce pulseaza ....printre florile de cires ce pocnesc de dragoste neimpartasita...inca...
...Tu muza mea , salbatica , plina de pasiune , dragoste , lacrimi si durere...TU! ..Unde esti?...nu-mi rapi placerea de a-ti vedea coapsa perfecta cum se zgarie in tufa de trandafiri amestecandu-ti sangele fierbinte cu petalele rosii...dandu-le viata...
...Vino inapoi...te caut , te doresc, nu pot trai fara tine ...Vinooooooo....promit sa nu te mai pierd...promit sa nu mai te las sa-ti ranesti pielea fina...esti magie dar si durere...am alungat durerea ...dar nu pot trai fara magie...
...Vino , Vino , Vino , Vino...prinde-ma de mana si arunca-ma in furtuna dintre lumi ...
...sa-mi zambeasca din nou ciresul, sa pot vorbi din nou cu ciocarlia.... sa pot saruta dragostea direct pe buzele ei carnoase si ingenue...
...vino...
...vino...
...vino...

"...femeia iubita e ca primavara, misterul ei e de nedestainuit, farmecele ei sunt dulci si nelinistea ei iti trezeste valuri in sange..." R. Tagore

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu