vineri, 6 noiembrie 2009

...dantuie fata , dantuie...

Edvin Marton Wind of Spring
...treceam privind catre orizont , cu un mers usor grabit , cu pas apasat, cand un vant de primavara imi spulbera cateva suvite...saltand fascinate de sunetele minunate ce se auzeau...privirea mi s-a intors singura catre locul din care izvora muzica...langa mana mea o perdea groasa de aer primavaratec incetoasa imaginea lumii de dincolo...incet am dat-o la o parte cu doua degete si mi-am strecurat privirea inauntru...
...in mijlocul unei fermecate gradini o preafrumoasa fata dantuia...frumos i se unduia trupul...frumos ii saltau picioarele goale strivind flori mici si albe...frenetic ii salta parul acoperinu-i fata...umerii...sanii...
...se-nvartea ...se-nvartea...si'mpreuna cu ea toata lumea...tot cantul, toata floarea ...si primavara...
...dantuie fata, dantuie...
...am lasat incet perdeaua...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu