vineri, 16 octombrie 2009

Puma


...este atat de frumoasa...ochii verzi cu priviri patrunzatoare, parul negru, lucios , trupul gratios si puternic...
...este atat de salbatica...
...e chinuita , se zbate , aleagra, sare , zgarie disperata sa scape...din cusca...
...dar nu pot sa-i dau drumul ...nu pot sa o eliberez...nu pot...
...si plang , alaturi de ea, plang cand ii vad suferinta...
...o chem si vine , si-mi linge mainile printre gratii...o mangai pe cap, se culca pe metalul rece, gafaie obosita...inchide ochii incet si pare ca simturile i se linistesc ...lacrimi mi se preling pe obraz...e atat de frumoasa...
...un sunet , mic...de departe ...de undeva din subconstient...atat a fost nevoie si gata, a sarit in picioare din nou, se agita, zgarie, cauta iesirea...
...nu pot sa-i dau drumul , e prea salbatica , nu pot sa-i dau drumul...
...imi sprijin tampla de gratiile reci...si-i privesc durerea muta...lacrimi mi se preling pe obraz, iar ea mi le culege cu grija sa nu se piarda....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu