vineri, 23 octombrie 2009

In apus...




...stateam culcata cu fata pe mana ,savurand mangaierea fina a valurilor timid inspumate ...erau caldute, imbratisandu-mi cu sutele lor de picaturi gleznele dezgolite ...precum o pereche de maini tandre...
...soarele inecat pana la jumatate in mare isi revarsa lumina rosiatica peste plaja ciocolatie...
...parul imprastiat prin nisip incepu sa se ude usor iar briza de seara se amesteca cu spuma valurilor ce se spargeau gingas ... de trupul meu...
...un val mi-a adus o scoica alba , speciala... m-am intors pe spate, am ridicat-o in mana.... am mangaiat-o si i-am soptit usor sa nu se teama ... in palma mea era in siguranta...
...mi-am ridicat privirea , iar soarele isi strecura cutezator cateva raze minunate printre frunzele inca verzi...
Katie Melua - Shy Boy

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu