sâmbătă, 21 mai 2011

Povestea din ziua de ieri : "Auzi , vantule..."

http://www.youtube.com/watch?v=4Fr5-16ZnPM





…povestile mai au farmec ziua? ce ziceti?
…in locul paharului de vin a aparut o cana cu cola, in locul nisipului fin si cald , un birou cam rece, in locul talpilor goale si rasfatate de vant o pereche de jambiere si tenisi cu sireturi…
…iar vremea este prea frumoasa si nu vrea sa tina cu mine… n-au fost furtuni asa ca sticla mea pluteste in deriva pe o mare a uitarii…o mare clara si albastra… o mare frumoasa ca si uitarea …
…un vanticel cald imi spulbera foile de pe birou… il chiar pot vedea, zambindu-mi vesel , mangaindu-mi obrazul si jucandu-se cu parul meu… e acelasi vant care impinge panzele corabiei piratilor mei, dar unde oare ii impinge? …ca de sticla nu s-au lovit…
“Auzi, vantule … “
…m-o auzi oare? conteaza? ce-am de pierdut daca nu ma aude?…in schimb daca ma aude…
“Auzi, vantule … stiu eu o insula fermecata unde culegi saruturi din trandafirii salbatici cu miros dulceag … unde frumusetea nu trebuie sa fie decat o soapta…”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu