duminică, 30 ianuarie 2011

Cannelloni cu branza si spanac






Cannelloni cu branza si spanac...






Ingrediente:
branza
spanac
ceapa
oua
putin unt
smantana
cascaval ras
lapte
faina
si cannelloni

Sos: se amesteca lapte, smantana, ou si putina faina pentru a se obtine un sos subtire.

Teoretic branza este ricotta italiana. Dar traim in Romania. Mai precis in Bucuresti pe criza. Asa ca in loc de ricotta am amestecat branza de vaci degresata cu feta. Recunosc sunt fan feta, de vaca sau mixta , nu conteaza.

Asa ca: am muiat in putin ulei o ceapa taiata fin , am adaugat spanacul si l-am lasat sa se inmoaie cateva minute. Am amestecat branza de vaci cu feta in proportii egale si cu oua intregi. Apoi am adaugat spanacul cu ceapa. Bun pana aici. Cannelloni se fierb 4 minute apoi se umplu cu compozitia de mai sus.

Se unge cu unt o tavita mica se pun cateva linguri de sos si apoi se aseaza cannelloni umpluti. Se toarna deasupra restul de sos si cascaval ras. La cuptor se tine cam 20 minute.

Totul se sareaza dupa gust , se condimenteaza cu piper in farfurie si se serveste cu garnitura de rucola.



Tips:

- nu fierbeti canneloni mai mult de 4 minute , se inmoaie , se lipsesc si nu mai pot fi umpluti

(daca ati patit-o , ca si mine de altfel taiatii si folositii pe post de lasagnia..:P)

- umplutura cu spanac trebuie sa fie mai groasa, folositi branza de vaci cat mai uscata sau adaugati putina faina

- daca tine bugetul cascavalul se inlocuieste cu parmezan


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu