duminică, 9 ianuarie 2011

Angelina si Turistul...



.
.
.
.
.
.
.
.


.
Cum se impaca Angelina Jolie cu Johnny Depp? Johnny cu "h" si doi de "n" si Depp cu doi "p" ...
Se impaca sa stiti. Cam ciudat totusi .
Un film interesant dar usor previzibil...
Pe Depp l-au ingrasat putin, poate putin mai mult -dupa gustul meu- sau poate a imbatranit. Ceea ce e firesc. Daca imbatraneste El insemana ca imbatranesc si eu . Sau poate nu , ca doar el e cu saisprezece ani mai mare ca mine.
Eu inca sunt tanara. Opresc timpul in loc pentru sufletul meu si las trupul in pace sa faca ce vrea. Democratie. Ceea ce e iarasi firesc.
Angelina e matura. Implacabila, rece, usor inexpresiva in acest film. Rolul.

Un film dragut de duminica seara cu roluri ciudate pentru protagonisti.
Depp e prea banal, prea asezat, ii lipseste nebunia, care recunosc mie mi-era atat de draga. Pentru mine el este "Nebunul"...un nebun inteligent , extrem de echilibrat si armoziat cu nebunia lui. Perfect.
Angelina ...Imposibil sa nu remarci rochiile. Patru la numar pentru tot filmul. Superbe. Distinse, sofisticate contrastante cu actiunea , jobul , locul...cu totul. Si rujul rosu...care nu a lasat nici o urma pe pahar sau pe alte buze ...Tocul cui de 10 nu se rupea sub nici o presiune , glezna nu se scrantea din vre-un fatidic accindent in timpul agresiunilor, iar satenul perfect alb al rochiei ramanea la fel de alb si dupa ce era calcat in picioare. Deci superba ca de obicei desi cam prea rigida pentru gustul meu...
Saruturi, diamante, bani, orgolii, gelozii, inteligenta, iubiri si reiubiri ... ...un om nou o iubire noua... Depp nu poate fi decat inteligent si daca te indoiesti vre-odata de asta asteapta finalul ...

Nu spun mai multe ca orice as spune dezvaluie totul ...

Una peste alta , un happy end perfect pentru o seara de week-end chiar inainte de luni...



http://www.thetourist-movie.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu