joi, 28 octombrie 2010

Conflict

Conflict.
Cat de usor se poate rezolva un conflict? Unul adevarat, puternic, unul in care vointa mea nu se potriveste cu a ta ... si oricum nu conteaza.
Asteptam in seara asta stand pe vine intr-o sala plina cu oameni. Cu parinti. Un pici mic si roscat avea un avion de hartie. Mic si ala. Dar zbura atat de dumnezeeste incat il doream cu ardoare si eu. De mult n-am vazut un avion de hartie sa zboare asa. Poate de prin scoala generala. Si piciul se juca incantat. Cred ca vre-o 10 minute l-a lansat sa zboare iar si iar si iar cu aceeasi energie si aceeasi bucurie. Fara nici urma de plictiseala. Fericit.
Apar inca doi pici , mai mari. Discuta cu piciul cel roscat si apoi unul din ei vine la mine. Ma intreaba daca sunt mama piciului cu avion si ii raspund ca nu. Asta nu e o problema asa ca imi arata pe ascuns poze din cartea lui. Il intreb de ce se ascunde si aflu surprinsa ca piciul roscat nu i-a dat avionul asa ca nici el nu-i arata cartea. Imi pregatesc un discurs eminent despre altruism, toleranta si alte chestii importante...
N-apuc sa deschid gura ca piciul pleaca rapid.
Rezolvase conflictul.
S-a dus la mama roscatului sa-i faca si lui un avion.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu