duminică, 18 aprilie 2010

Intre soare si pamant

...cateodata ma trezesc si cand vad soarele ma dau jos din pat, ma incalt cu tenisi mei noi, cool cu sireturi roz, imi iau o pereche de aripi cat mai colorate din cuier, deschid fereastra si zbor. Catre soare fireste. Imi intind aripile fine... iar pulberea colorata sclipeste minunat sub razele lui...
Lumea e atat de frumoasa de sus... de acolo, intre soare si pamant, totul se vede atat de bine... poti intoarce capul dupa imaginea plasmuita de un parfum pierdut in multime, poti gusta zambetul, poti atinge stele dincolo de nori, poti sopti cu privirea ... poti intinde o mana si saruta o inima...
...si acolo, doar acolo, inima te poate saruta inapoi... intre soare si pamant...

Un comentariu:

  1. Buna! :)
    Imi place la nebunie postarea.. dar cred ca te-ar interesa sa afli pe unde a ajuns.
    http://razadesoare13.blogspot.com/
    Domnisoara si-a insusit aceasta postare.. :)
    Si nu esti singura, mi-a facut la fel si mie. De aceea m-am decis sa vad daca a mai furat si de la altii. Si, surpriza, a mai luat.

    RăspundețiȘtergere