luni, 29 martie 2010

Lumina rosie...

Cand nu poti nicicum sa zambesti joaca "Flori, fete si baieti"...si culori. Eu aleg 2 si rosu.
Mi-era dor de lumina rosie. Ii uitasem soapta. Uitasem cum imi bate inima in lumina rosie. Uitasem poezia ...sau poezia m-a uitat pe mine, nu stiu...
Aici nu e nevoie sa inchid ochii ca sa visez... cum mi se scurge inghetata printre degete cand ne dam in calusei... si radem. Poate fi un apus de soare pe o plaja pustie sau doar o perdea ... rosie.
Eu... cu amintirile mele -povesti... In lumina rosie te pot plasmui mai bine, iti pot distinge zambetul, iti pot atinge linistea din priviri si iti pot gusta glasul, dulceata rasului. Acolo te simt. Asa cum esti... o plasmuire calda, rosie ca sangele meu. Acolo imi aud inima din pieptul tau... si ea ma aude pe mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu