joi, 19 noiembrie 2009

Scrisorile de dragoste ale unei copile...

"...ce dulce esti! iti sorb fiecare vorba, fiecare soapta...litera de pe hartie...Si mai ales, fiecare privire, zambet, rasuflare...TE sorb ...Ce ai sa te faci daca am sa te sorb de tot? Am sa te sorb de tot in inima mea si ai sa fii partas la toate minunile create de IUBIRE in sufletul meu...or sa te inconjoare...or sa te faca fericit..."


"... cum ar fi sa alergam , noi doi, pe un camp in floare?...tu sa te ascunzi iar eu sa te caut?...sa vii pe la spatele meu , sa ma sperii, sa ma ridici in sus...si apoi sa cadem amandoi printre flori...si rasete...rostogolindu-ne intr-un sarut dulce de margareta....
...tu sa fii un mac rosu iar eu o mica floare...
...eu sa fiu un trandafir salbatic iar tu un brad...
...eu sa adapostesc albina iar tu privighetoarea...
...sa ne imbinam parfumurile printre nori... ce se aseamana cu semete herghelii de cai albi, ce cutremura cerul sub copita lor de ploaie...sau vant ...sau soare...
...doar Tu si Eu...
...Tu si Eu...
...TU..."

"...am sa plec cu tine in vis... Am sa te visez iubinde-te si am sa te iubesc visandu-te...
Dragostea a pus samanata in inima mea...dorul a hranit-o...si a crescut o frumoasa pereche de aripi, mari , albe...
Prima oara cand am zburat a fost ciudat...am ametit si a fost minunat...tot cerul era al meu, toata lumea, toate florile , pasarile...se imbinau in curcubee de iubire...inconjurandu-ma , ametandu-ma...
...uneori ma pierdeam de ele...sau ele se pierdeau de mine...si rataceam intr-un haos, sterp , lipsit de culoare , cant , miresme...dar iubirea ma gasea intotdeauna si eu eram din nou fericita...fericita...fericita..."

"...mi-e dor de tine...atat de dor...de ce nu esti cu mine?...Acum!...sa fim amandoi, in intuneric, sa plutim invaluiti in misterul noptii, vibrand cu fiecare fibra a trupului si suflletului la sunetele melodiilor ce se izbesc de inimile noastre...impreuna..."

"Iubitul meu,
ce mai faci? Daca ai stii cat de mult te iubesc! E dimineata si nu am avut pe cine sa trezesc...iubitul meu , nu mai esti langa mine...mi-e dor...vreau sa te simt , sa-mi afund respiratia in pielea ta...pe gat, sa-ti mangai tamplele, sa-ti savurez zambetul si chiar sa-ti sarut lacrimile...
...sunt ecoul unei melodii de flaut ce rataceste printre munti...sunt umbra fara stapan, sunt luna fara soare, pamantul fara cer, marea fara pamant...
...sunt doar eu ....fara TINE..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu