sâmbătă, 21 noiembrie 2009

Povestea de azi...

Taylor Swift- Love Story
...am avut astazi o zi de poveste ... si cum nu pot sa pastrez bucuria doar pentru mine , v-o daruiesc si voua ...
...era o zi minunata , plina de soare ... oricat ma ascundeam, el tot ma gasea...dupa frunze , dupa copaci, dupa cladirile inalte , dupa geamul tramvaiului... jocul era minunat... dar nu am mai rezistat, m-am lasat magaiata de atingerea lui atat de calda si fina , m-am lasat rasfatata si iubita...
...stateam pe marginea lacului in iarba verde si frunzele rosii, sprijinita de tulpina groasa a unei salcii batrane ...cu crengile mangaind gingas apa...
...soarele se incapatana sa-mi zambeasca romantic printre suvietele mele ravasite si printre crengile de salcie iar apa prelua sclipirea lui jucandu-se cu cu lumina printre frunze ca un copil strengar...
... am simtit narile trezite de parfumul de poveste ... batai puternice de aripi imi intorc privirea catre jocul nuptial al pescarusilor ce se curtau ,atat de frumos, pe oglinda apei...
... magia plutea in aer... in soapta iubitului, in zambetul copilul din leagan, in stragerea de mana a celor doi tineri de pe banca, in rasetul fericit al indragostitilor...in sarutul povestii... in soapta iubitului ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu